13 sty 2012

Tkactwo dla początkujących

Moja Córka spytała mnie ostatnio, jak się robi materiał. Kiedy zaczęłam mówić coś o przeplataniu dużej ilości nitek, ziewnęła, i powiedziała że w takim razie ona zrobi materiał na sukienkę z plasteliny :-)
Ponieważ zabawkowe retro krosno zostało w Mamotece
, to przypomniałam sobie, że można zrobić jego namiastkę z tektury, coś w tym stylu:
Po krótkim przeszukaniu sieci okazało się, że tkać można też na starych CD (tutorial):
lub na styropianowej tacce:
na plastikowych pojemnikach (That artist woman):
 czy na gałązce (Natural suburbia blog):

Hula hop też się może przydać... (Familyfun i Rockpool candy):
Plus kilka montessoriańskich wariacji i filmik o tkaniu na palcach:

1 komentarz:

kofi pisze...

Cudne te pomysły. Szczególnie podoba mi się ten z hula-hop. :-))