11 maj 2015

Meble z palet

Podobnie jak na chwasty, od kilku lat mamy modę na meble z palet. Przeglądając fotki na Pintereście mam czasem wrażenie, że z palet można zrobić wszystko - ogródek, meble wypoczynkowe, szafki, łóżka, stojaki na rowery...
Piękną majową sobotę spędziłam na warsztatach poświęconych robieniu mebli z palet do zaprzyjaźnionego knajpianego ogródka.
Pomysł był taki:


Wyszło tak:



A cały proces pomiędzy był ciekawym miksem układania paletowych puzzli (paleta palecie nierówna jak się okazało), piłowania, szlifowania, malowania, i skręcania. Pierwszy raz w życiu miałam szlifierkę w ręku i nie takie te narzędzia straszne, jak wyglądają. Let's pallets :-)

2 komentarze:

Ekologiczne torebki pisze...

Tyle razy już gdzieś przewijał się temat palet - a to stolik do ogródka, a to półka na ścianę, a nawet mała szafka :) W końcu i ja coś z tego stworzę, zwłaszcza jak widzę jakie fajne rzeczy wychodzą :D

Pozdrawiam i zapraszam do odwiedzin mojego bloga - także o tematyce ekologicznej :)

https://ekotorby90.wordpress.com/

Anonimowy pisze...

Bardzo ciekawy projekt. Ekologia jest bardzo fajna, nawet solary na dachach sa coraz czesciej widziane. Juz nie tylko na filmach ;)