21 cze 2011

Rowerowo, cz.II

Temat rowerowy przewija się ostatnio na okrągło. U Zorro poczytać można o motywie roweru w literaturze dziecięcej, na Ulicy Ekologicznej o rowerowym lansie... Są także blogi rowerowe, np. Fotoaparatka i o modzie dla cyklistów, jak np. Poznań Bicycle Chic.
W końcu też weszła w życie nowelizacja ustawy o ruchu drogowym - można już np. bezkarnie wozić dzieci w przyczepkach, które skądinąd są bezpieczniejsze od fotelików rowerowych...
A tymczasem z mojej piwnicy zniknął nie mój rower, o czym niespiesznie poinformowałam policję. Na znalezienie złodzieja i jego łupu raczej nie liczę, na odszkodowanie trochę tak :-)
Na pociechę druga część  rowerowych t-shirtów:

1 komentarz:

Monika - Twoja Asystentka pisze...

a ja jednak trzymam kciuki za znalezienie roweru. Wyobrażam sobie co bym czuła gdyby mój został porwany :(
Koszulki świetne

Monika
www.bentopopolsku.blogspot.com
www.efektnimbu.blogspot.com