15 sty 2011

Wizytówki w eko-biznesie

Jesteś właścicielem eko-sklepu? Sprzedajesz oryginalną biżuterię z recyklingu? Masz eko-biznes? W takim razie czas również na eko-wizytówki.
O wizytówkach drukowanych na papierze, z którego wyrastają kwiaty, już było. Poniżej wizytówka Another Bloomin Designer:
Ciekawy pomysł na mini-wizytownik z mini-wizytówkami znalazłam na blogu Etsy Trashion. Wystarczy pudełko po TicTac'ach, grubszy papier i drukarka:
A może pójść po prostu tropem minimalistycznym i zamiast drukować wizytówki, używać po prostu swojej pieczątki. Pomysł ten wprowadziły w życie m.in. Zielone migdały.

A wy? Macie swoje eko-wizytówki?

2 komentarze:

Aneladgam pisze...

A ekologiczność pieczątki w czym się przejawia? Papier zużyje się przecież tak samo?
Ja wizytówek nie mam wcale, jak ktoś chce to podaję mu nr kom :D

ekomania pisze...

no, pieczątkę możesz odbić na czymkolwiek, więc nie trzeba specjalnie drukować wizytówek, tylko wykorzystać papier, który inaczej powędrowałby na makulaturę...Ja póki co do wizytówek nie dojrzałam jeszcze :-)