29 lip 2010

Autostop czy carpooling?

Autostop i carpooling to sposoby na eko-podróżowanie. Jadąc autostopem liczymy na łut szczęścia i dobrą pogodę, przy carpoolingu (wypełnieniu auta) ustalamy wcześniej termin podróży, no i dzielimy koszt paliwa. Oprócz podlinkowanego serwisu carpooling.pl istnieje w sieci kilka innych miejsc kojarzących kierowców i pasażerów. Ponieważ z żadnego (na razie) nie miałam okazji korzystać, więc nie powiem, czy skuteczniejszy jest serwis Wspólne dojazdy, czy Się jedzie. Jeśli podróżuje się dużo, a jest się biednym studentem, to na pewno warto zarejestrować się we wszystkich albo starym zwyczajem po prostu wyjść na drogę i czekać na tego właściwego kierowcę :-)
A w Libertas przeczytać można krótki artykulik na temat carpoolingu z linkami do licznych pozostałych serwisów "autostopowych".
Szczęśliwej drogi!

1 komentarz:

Unknown pisze...

w serwisie wspolnedojazdy.pl w ogóle nie ma aktualnych ofert, w siejedzie znalazłam dosłownie pięc
na carpooling.pl można codziennie znaleźć około 300 000 przejazdów po całej Europie - i wcale nie trzeba się rejestrować, żeby je wyszukać i skontaktować się z kierowcą
osobiście polecam carpooling.pl - sama sprawdziłam: korzystałam z niego w Niemczech i było super - jechałam chyba z kilkanaście razy i zawsze miałam dobre doświadczenia