13 sty 2010

słomki

Myślałam, że z plastikowych rurek do picia raczej nie można zrobić nic innego, ale jak zwykle okazało się, że byłam w błędzie. Oto kilka sposobów na ich ponowne wykorzystanie i przetworzenie:
1. Scott Jarvie, brytyjski designer stworzył Clutch Project, czyli fotel z 10 000 rurek do picia (Clutch Chair) oraz lampę (Clutch Lamp).


2. Oryginalnym pomysłem są też Strawz, czyli komplet rurek wraz z odpowiednimi połączeniami, złączami, kolankami (wybaczcie mi totalna ignorancję w kwestiach hydrualicznych), które mogą służyć do zabawy dla dzieci lub jako efekciarski gadżet na imprezę. Dzięki Strawz można zbudowac skomplikowaną konstrukcję do picia:


3. Serduszko - spinacz, klips. Z  instrukcją.


4. Rurki mogą być także fantastycznym materiałem do zabawy dla dzieci. Dziesiątki pomysłów na rzeczy, które można stworzyć przy pomocy rurek znajdziecie tu, m.in. lampiony, ramki, ozdoby świąteczne i wiele innych.
A na koniec eko-rada: zamiast plastikowych rurek do picia używajcie rurek wielorazowego użytku. Można kupić stalowe, szklane i bambusowe, oczywiście nie w Polsce, ale można :-)

Brak komentarzy: