23 lip 2012

Ekokamping

Pewnie nigdy nie skorzystam, ale gdyby ktoś chciał pożyczyć do przetestowania to się nie obrażę :-)

1. Spodnie piknikowe by Acquacalda Design
2. Namiot solarny
3. Cap Light, czyli solarna nakrętka, która sprawi, że twoja butelka z wodą zmieni się w lampkę nocną :-)





W wersji ekonomicznej pod namiot zabrałabym raczej takie gadżety:
1. Solarną lampkę na korbkę:
2. Mini-latarkę na korbkę (dzięki, Natalia!)
3. Butelkę Bobble do filtrowania wody:
4. Swego czasu zaintrygował mnie buff - wielofunkcyjna chustka:

6. Ale zamiast tego mam przecież furoshiki :-)

1 komentarz:

lucyferka pisze...

Mam chustę buff, dostałam w prezencie ale z tego co widziałam kosztuje 6 euro. Tyle, że jak szukałam dla syna to online widziałam po 59,- więc odpuściłam. Na szczęście trafiłam na identyczną w funkcji chustę w sklepie wspinaczkowym, po 18,- i kupiłam dla młodego.
Chustę uwielbiamy, zakładamy na różne sposoby w zależności od potrzeb. Syn głównie jako czapkę, zwłaszcza pod kask rowerowy (cieniutka), ja jako opaskę.
Gorąco polecam.