2 lip 2012

Tryb wakacyjny

Niby tryb wakacyjny, a jednak roboty i wrażeń coraz więcej.
Od piątku udało mi się wziąć udział w dwóch warsztatach prowadzonych przez dziewczyny -autorki Zeszytów do dizajnu. Najpierw razem z dziećmi tworzyliśmy lampiony, które stały się częścią instalacji pod Galerią Sztuki Współczesnej w Opolu, a drugiego dnia projektowaliśmy stół - nakrycia i potrawy - z materiałów recyklingowych. Było fajnie, choć upalnie :-)

Gorąc nie przeszkodził mi także w udziale w plenerze gospodyń miejskich. W miłych okolicznościach przyrody przeszłam inicjację z maszyną do szycia i pod czujnym okiem ekspertki uszyłam pokrowiec na laptopa. Jea! Oto dowód (foto: Katarzyna Krause)

No, i jeszcze moja ulubiona wakacyjna aktywność, czyli Joga w parku. Mimo bolących dzisiaj mięśni - polecam gorąco :-)
A teraz Ekomania pakuje plecak i wyjeżdża na tydzień nad jezioro. Wy też bawcie się dobrze!

Brak komentarzy: