11 lis 2013

Bób Hummus Włoszczyzna

Na fali dzisiejszego dnia, chociaż uczuć patriotycznych u mnie jak na lekarstwo, to i tak poczułam coś na kształt wzruszenia podczas koncertu Panien Wyklętych.

Oraz coś na kształt wkurwienia na wieści o corocznych zamieszkach w stolicy.
Bo różne są te patriotyzmy, a przepaść między nimi trudna do przeskoczenia... Chociaż może to wszystko przez to, że narodowcy nie mają poczucia humoru? Albo brakuje im słodyczy?

Dużo się ostatnio mówi o tzw. patriotyzmie nowoczesnym (w odniesieniu do tradycyjnego Bóg Honor Ojczyzna):
I w duchu tej nowoczesnej miłości do Matczyzny powstała książka/kampania "Kto ty jesteś?" autorstwa Joanny Olech i Edgara Bąka.


W takim ujęciu wszyscy ludzie dbający o środowisko są patriotami. Założenie błędne, ale grafiki ładne, więc zostawiam jak jest.


2 komentarze:

Anonimowy pisze...

jak tak chwilę się nad tym zastanowiłam (poświęciłam całą chwilę!)to doszłam do wniosku, że panowie w kominiarkach i z cegłą w dłoni są zwyczajnie nieszczęśliwi. Może jakaś akcja społeczna? Może jakieś grupy wsparcia? Szkolenia z pozytywnego myślenia?
Pozdrawiam :)

ekomania pisze...

tak, zdecydowanie warsztaty z Porozumienia bez Przemocy by im się przydały. Najlepiej w ramach Kapitału Ludzkiego z UE :-)