The more I learned about LCA, the more excited I became about its potential to guide all of us toward a more sustainable future through informed decisions.
Having taken the campus-based Quantitative Methods in Life Cycle Analysis course last year, I am excited to “revisit” the course through your comments and questions on the discussion board.
I am more than happy to assist on the Northwestern and Coursera LCA class with such a large audience. I look forward to participating in the discussion forum and to hear your ideas over the next 9 weeks.
Being a TA for this Coursera LCA class is an exciting experience for me!
No, wiem, wiem, amerykańska maniera, trzeba się przyzwyczaić.
Już pierwszy wykład dostarcza ogromu przydatnych informacji, ale najciekawsze jest dyskusja studentów ze wszystkich krajów świata - istna kopalnia linków oceny cyklu życia różnych produktów i usług:
- panele solarne
- diesel i opakowania
- porównanie LCA pojazdów na benzynę, diesel, elektrycznych i hybrydowych (Portugalia)
- Porównanie LCA biopaliw - z trzciny cukrowej, sorgo, oleju palmowego i czegoś, co nie wiem, jak przetłumaczyć (Peru)
- LCA detergentów skoncentrowanych (by Procter&Gamble, więc trudno powiedzieć, czy obiektywny)
- LCA różnych rodzajów toreb na zakupy - 160 stron raportu, niestety nie miałam okazji przejrzeć dokładnie, ale ponoć - co najdziwniejsze najlepiej wypada w tym zestawieniu zwykła foliówka
- LCA kubków do kawy (papierowych, styropianowych, stalowych, szklanych, plastikowych)
- znowu kubki
- Suszarka kontra ścierka kontra papierowy ręcznik
- sprzedaż detaliczna elektroniki kontra sprzedaż online
- 2 kółka kontra 4, czyli rower a samochód
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz