25 sty 2012

Konopie

No, właśnie. Aż się dziwię, jak to się stało, że przez 3 lata blogowania w ani jednym poście nie zająknęłam się o konopiach...
Kontrowersyjna roślina, która budzi nieuzasadnione obawy, a przy tym jest taka pożyteczna. Rośnie szybko, jest wydajna, mocne włókna konopne można wykorzystać do szycia ubrań (lub jak się okazało w poprzednim poście - butów) lub produkcji papieru, olej stosowany jest spożywczo (świetne źródło kwasów omega, choć smak specyficzny) lub do kosmetyków, nasionka można dawać kanarkom... Same zalety, samo zdrowie, przyznacie.

Poznajcie zatem
1. kosmetyki z olejem konopnym Extravaganja

2. Olej konopny solo

3. Odzież z konopii oraz konopne buty, skarpetki i tkaniny polskiej marki Ecolution:
4. Papier z konopii (niestety w Polsce widziałam dostępny tylko w tej formie):
5. A kto był w Czechach, ten pewnie widział w sklepach ulubiony suwenir turystów, czyli Cannabis vodka :-)

I jeszcze sklep www.biokonopia.pl, w którym oprócz kosmetyków znajdziecie nawet konopny makaron i herbatę.
Nie lękajcie się.

4 komentarze:

OlaKam pisze...

znam niektóre produkty z konopi jak ziarn, herbatę czy kosmetyki i bardzo je sobie cenię , herbatka z liści https://konopnafarmacjagdynia.pl/produkt/konopne-liscie/ jest dla mnie bardzo fajnym produktem, bo działa relaksująco ale jednocześnie poprawia koncentrację- zamiast porannej kawy :)

www.konopiafarmacja.pl pisze...

Polecam produkty konopne Czeskiej marki Carun zapraszam do naszego sklepu internetowego szybka wysyłka www.konopiafarmacja.pl

Unknown pisze...

Ja z kolei, regularnie stosuję olejki CBD z konopi. Naprawdę pomagają się wyciszyć i sprawiają, że człowiek jest spokojniejszy. To bardzo dla mnie istotne, ponieważ w pracy mam wiele nerwowych sytuacji, w których koniecznie muszę zachować spokój. W szczególności odpowiadają mi produkty Cannabium https://cannabium.pl/ i mam wrażenie, że działają na mnie najlepiej.

Mary30 pisze...

Myślę, że warto zainteresować się tematem CBD :) jeśli jeszcze ktoś tego nie zrobił. Polecam poczytać ten poradnik https://cbdporadnik.pl/co-to-jest-cbd-i-czy-warto-stosowac-olejek-cbd/ pozdrawiam :)