27 lis 2011

Konkurs - wyniki :-)

Być może najwierniejsi czytelnicy i czytelniczki pamiętają, że jakiś czas temu ogłosiłam konkurs. Na zadanie konkursowe "w jaki sposób wykorzystać podkładki pod mysz" odpowiedziały 4 osoby, z czego jedna przysłała zdjęcie :-)
A zatem konkurs wygrywa Zdzisia Wolak i jej poduszka dla zwierzaka:
"ze starej podkładki zrobiłam poduszkę dla jakiegoś schroniskowego niedużego kota albo psa...
Do podkładki doszyłam niepotrzebne filcowe wkładki do butów, całość obszyłam starymi skarpetkami a to wszystko obłożyłam zniszczona z jednej strony poszewka na jaśka...tak wyszła mala (trochę koślawa) poduszka-materacyk, mam nadzieje, ze przyda się jakiemuś zwierzakowi..." Brawa!
Natomiast nagrodę pocieszenia otrzymuje lucyferka za mnogość pomysłów, z których najbardziej zaintrygował mnie domek dla lalek (ale jak to zrobić technicznie nadal nie wiem...) :-)
Poproszę o adresy do wysłania nagród na nashle[at]gazeta.pl .

A już za kilka dni nowy konkurs, bo mi się spodobało, a Natoobe zaoferowało kilka nagród... Pozostańcie przy monitorach :-)

1 komentarz:

lucyferka pisze...

Bardzo dziękuję i cieszę się bardzo bo książka na pewno się przyda :)